Won Contract With Total Lubmarine

Salt Pixel inngikk nylig en kontrakt med Total Lubmarine for levering av et nytt interaktivt system som vil fungere både som en app og et online system. Løsningen vil fokusere på produktvisning og illustrere bruksområdene for Total Lubmarines produkter, smøremidler og fettstoffer. Salt Pixel var i konkurranse med flere andre, men ble shortlisted i forrige uke, og vant kontrakten på tirsdag.

 

“Dette er ikke den største kontrakten vi har vunnet, men den er viktig da det åpner mange dører, sier Remi Johnsen, en av grunnleggerne og Konsernsjef i Salt Pixel.

Total Lubmarine er en virksomhet som har spesialisert seg innen marine smøremidler til den globale shippingindustrien. Selskapet er en divisjon i Total Group, verdens femte største børsnoterte, integrerte olje- og gasselskap.

“Vi er veldig entusiastiske over denne kontrakten, og det er veldig tilfredsstillende å se at vi kan konkurrere på pris uten å gå på kompromiss med kvaliteten i våre leveranser.”, Sier Remi Johnsen. Salt Pixel er en gruppe kompromissløse artister og består av et entusiastisk team av AD’er, 3D-ingeniører, kreative programmerere, interaktive designere og prosjektledere.

I tre hektiske år har konsernet levert prosjekter i flere land og de har etterhvert en bred kundeportefølje over hele kloden: Finland, Island, Norge, England, Skottland, USA, India, Vietnam, Dubai, Qatar, Marokko, Abu Dhabi, Nederland, Belgia, Tyskland og Østerrike, for å nevne noen.

Salt Pixel vokser raskt og opplever for tiden et luksusproblem, så langt i år har de vunnet alle anbud de har konkurrert om. Dette gir dem en unik posisjon med gode muligheter, men det er likevel ikke helt uten utfordringer. “I dag jobber vi 40 personer i 4 land. Med den pågangen av forespørsler vi opplever for øyeblikket kunne vi enkelt ha fylt 20-30 flere stillinger, men det er rett og slett ikke nok dyktige folk til å rekruttere. Så nå befinner vi oss i en situasjon der vi kanskje må pushe leveranser av nye ordrer, og i verste fall må vi kanskje avslå potensielle kunder på kort sikt for ikke å svekke kvaliteten på våre prosjektleveranser, forklarer Remi.

“Men, oppsiden er at vi bygger opp en sterk tilstedeværelse og får et godt rykte. Vi ser at det er mange selskaper som har behov for de visualiseringstjenestene som vi tilbyr. På lang sikt vil vi kunne rekruttere flere talenter som vil gjøre oss i stand til å ta på oss enda flere prosjekter. Det gir oss positive fremtidsutsikter og styrker vår ambisjon om vekst!” konkluderer Remi.

Comments